Selasa, 26 Oktober 2010

Perempuan memang macam nie ker?

Salam satu Malaysia dan selamat tengahari, erm... kat opis nie suasana biasa jerk.. Nothing special... Kat TV sekarang dalam Wanita Hari Ini tajuk "Suami Buas".... Tapi aku bukan nak cerita pasal tajuk tu...

Aku nak cerita pasal kawan-kawan yang ada kat opis nie. adalah seoarang sahabat perempuan tu memang tak boleh kalau kita layan lebih perempuan dari department lain... terus nak cop kita nie ada hati la ngan pempuan tu... kita nie gatal la... ada ker macam tu. Cepat sangat buat kesimpulan...

Aku nie bukan la gila sangat pasal perempuan nie... Aku syukur dengan apa yang ada sekarang.. Alhamdulillah syukur... Insyallah minta Allah kuatkan Iman dan semangat aku...

3 ulasan:

  1. tak semua macam tu...tgk pd cara layanan la...
    maybe sahabat perempuan ko tu nk ko layan dia kot haha...aku gurau ea... :)

    BalasPadam
  2. takda yang lebih dan kurang r,, layan sama jer.. mungkin dia ada masalah tentang pandangan dia pasal lelaki kot..huhuhu... ( mungkin suami ker, adi beradik ker, saudara mara ker...)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...