Isnin, 18 Oktober 2010

"adik pun ada tau"

Sekarang kita kt kampung tau, huhuhu.. takda la kampong sangat, Felda Pasir Besar Gemas Negeri Sembilan… Esok insyallah akan kembali ke Seri Kembangan.


“abg, abg ada blogkan? Adik pun ada la” adik ipar aku yang baru 15 tahun dah ada blog sendiri, walaupun baru nak mula tapi usaha tu ada. Aku pun berblog baru-baru nie jer. Dia, Form 3 dah start. Nampak jugak kesungguhan tu, walaupun ada lah beberapa kesalahan kecil yang menyebabkan orang tak berapa suka nak baca entri dia. Aku bagi tau aku pun bukan pandai sangat pun. Takpa belajarlah Pelan-pelan … sama-sama kita belajar.

Aku suruh dia search blog-blog lain tengok macam mana blogger berblog. Kalau nak belajar macam mana nak berblog “cikgu Google” ada, search jer macam mana tips nak berblog..

Anyway… line broadband kat sini hanya menggunakan GPRS… perlahannya, naik taip entri nie pun dekat setengah jam.……tapi dengan semangat berblog nie, aku cuba juga… dan akan terus mencuba

Lupa nak kongsi blog SIL (sister in law)

~noty_k!roro m!ss!ng heart!!!!~

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...