Ahad, 10 Oktober 2010

Entry Ke - 100 Berjaya Ker????

fuh.... dah 100, Alhamdulillah...  banyak ker??? x kisah la kot banyak ker cikit, yang penting isi ceritera yang nak aku sampaikan tu berjaya disampaikan. 


Target aku, aku nak sampaikan maklumat, berita, rencana, tragedi yang terkini sebelum semua itu keluar berita tengahhari atau malam ataupun surat khabar hari esok tercapai.Insyallah....


Walaupun Traffic Sources  aku tak sehebat orang lain, followers aku tidak seramai otai-otai blogger.... Komen entri aku tak sampai dua pun, hehehe.... aku x kisah... Yang paling penting aku puas dengan apa yang cuba aku ketengahkan dan kongsikan bersama....


Kadang-kadang aku terpikir, memang ada kot kawan-kawan yang tak berapa minat nak membaca blog-blog macam nie.(kalau memang tak suka membaca nak buat macam mana, betul tak). 


Tapi, walaubagaimana pun kerjasama, keperihatinan, nasihat komen dari anda sangat-sangat dihargai. Tips yang kita share bersama akan dipraktikkan.Insyallah


Semoga semuanya akan berjalan dengan baik dan lancar.. Insyallah..

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...