Sabtu, 16 Oktober 2010

Nothing to Display

"Sayang kalau nak g dapur g la, Biar abang Jaga anak".. Sambil baring sebelah anak yang baru jer tiga bulan. Dalam duk baring-baring tu terlelap.

Sedang lena di ulit mimpi, Tiba-tiba...

"Abang, abang bangun abang" dengan bingkas dan terus berdiri aku lompat turun dari tilam. Sambil gosok mata aku tanya " Kenapa???"

"Tengok anak menangis, abang dah baring atas anak tadi. Saya dengar anak menangis dari dapur"

"eh yer ker... mana ada" ( penafian sebab tak sedar )

Hehehe.... kesian anak aku, kejadian nie berlaku masa anak sulung aku berusia tiga bulan... Ingatkan bujang lagi n terlampau lena diulit mimpi agaknya..

2 ulasan:

  1. singgah.. komen.. dan follow.. sudikan tuan punya blog ini berbuat sedemikian terhadap blog saya?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...