Pengikut

Memang macam tu.....

Good morning kawan-kawan, hari-hari kene berulang dan kene bayar tol. Ada orang rutin harian dia mmg macam tu. Pergi kerja jem balik kerja jem, pergi kene bayar tol balik pun kene bayar tol. Pergi kerja cuaca masih gelap balik rumah pun gelap jugak.

Biasanya kalau dah rutin harian kita macam tu, kita mesti dah siap sedia dengan duit tol yang secukupnya betul tak?Senang-senang pakai touch n go atau smart tag jer. 

Pagi tadi masa bayar tol kene Q lama sikit dari biasa, nak tau kenapa?Adalah rakyat malaysia bayar tol harga RM2.20 pakai note RM50. Bukan ker menyusahkan orang lain, jurutol... melengahkan masa. masa tu emas kata orang..hehehe....

Mungkin dia lupa kot... ntah2 ada masalah ker... hehehe.. Tapi banyak orang yang sikap dia dah memang  macam tu... Betul x???

Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen