Sabtu, 30 Oktober 2010

Gambar Kemalangan Genting Sempah

Berikut antara gambar-gambar yang di Himpunkan dari beberapa Media Elektronik


MALANG...bas yang terbalik di susur masuk ke Genting Highlands.
MALANG...bas yang terbalik di susur masuk ke Genting Highlands. - hmetro 

MALANG...anggota bomba mengangkat seorang mangsa yang terbunuh.
MALANG...anggota bomba mengangkat seorang mangsa yang terbunuh. - metro

TRAGEDI MAUT bas pelancongan yang terbabit dalam kemalangan setelah terbabas lalu terbalik di KM38 Genting Sempah di Pahang, kira-kira 7.50 malam tadi. Seramai tujuh maut manakala 21 lagi penumpang cedera. – BERNAMA
KEADAAN bas yang terbalik di susur masuk ke Genting Highlands, malam tadi.
- utusan
Utusan


Takziah pada keluarga mangsa yang tekorban, Al-Fatihah....
 


7 ulasan:

  1. takziah kepada keluarga mangsa..

    BalasPadam
  2. alfatihah... sabar menempuh ujian allah swt..

    BalasPadam
  3. aku x sangka kawan aku Mohamed Firdaus Rosedi sudah meninggal. aku halalkan makan minum kau. insyallah aku selalu akn doakan engkau.

    BalasPadam
  4. Alfatihah buat mangsa yang beragama islam.. Aku tiap2 bulan balik ikut jln area tu.. Karak highway jln bhaya, berbukut2 dan byk corner..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...