Ahad, 5 Disember 2010

Kepuasan yang dicari.


Salam semua,

Hari ini hari Ahad, semua orang tau. esok dah Isnin.. masa dan waktu makin kehadapan dan bukan kebelakang. Apapun aku harapkan yang baik akan terus dikekalkan yang buruk akan dibuang terus dari hidup. muharam yang bakal tiba dalam sehari lagi membirikan inspirasi untuk aku menguatkan semnagan aku untuk terus berjuang dalam medan kehidupan yang mendatang.

Blog?
yer.. aku kan terus berblog dan aku akan bersungguh-sungguh melaksankan tugas sebagai blogger, biar pun suka-suka pada mulanya. Kesungguhan aku mula ditekadkan dengan nama www.shahazrin.com. 

Ya, aku serius.
Berblog buat aku puas. dah puas aku membelek facebook seharian, kini aku merubah haluan kearah blog yang aku sayangi. Atas nasihat seorang blogger terkenal aku teruskan juga. nasihatnya "sabar..." . Pencapian yang memberangsangkan akan di teruskan.

Blogger.
Dengan blog aku dapat kawan baru buktinya aku dapat Jumpa Ben Ashaari di [ perjumpaan ] yang dianjurkan.
Aku juga berhasrat untuk membantu blogger-blogger baru dan picisan macam aku untuk memperkembangkan blog masing-masing dan tidak patah semngat dan berblog hanya sementara. Aku nak [ bantu ] mereka semua.

note: blog-blog jugak yang WAJIB jangan dilupakan.

1 ulasan:

  1. semangat macam ni la yang kita cari... bagus shah... all the best...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...