Pengikut

Ubah sikap kita..

Maal Hijrah - 1432 

Salam semua..

Salam Maal Hijrah...  dah masuk tahu baru... Yang nie untuk aku " jadikan tahun ini lebih baik dari tahun lepas" Insya Allah.

Pesanan ini aku tujukan buat khas diri aku dan kepada mereka yang masih belum mahu berubah sikap. Kita kena lah buang sikap negetif yang ada pada diri kita, Buang sifat Mazmumah dan terapkan sifat Mahmudah dalam diri. Jangan la nak dengki mendengki nie. Sikap bruk nie tak mencerminkan kematangan langsung.

Aku ingatkan dalam dunia realiti jer ada PHD nie. kat dunia maya dan blog nie pun ada jugak... Buruk betul perangai. Apa yang cuba aku kupaskan nie benar-benar terjadi pada sahabat blogger aku. Pelikkan..???

"renung-renungkan..."
Previous
Next Post »