Khamis, 13 Januari 2011

Ben Ashaari Jadi Cikgu | SHAHAZRIN.COM

Salam semua, apa khabar... ranking naik lagi??? wah.. bagus2.. macam tu lah kita berblog. Suka-suka yang buat kita seronok untuk berblog. Nuffnang macam mana? Aku dah boleh tebus dah.. tapi simpan dulu.. biar banyak sikit...Pagi nie jer dah ada dalam RM50, tapi taknak publish r. terima kasih kat cikgu Ben banyak juga tips pasal nuffnang yang diberitahu.. hehehe

BEN ASHAARI

Pagi tadi aku ada terbaca satu entri Ben tajuk dia yang nie " Seorang lagi anak murid BEN ASHAARI ... ha.. menarikkan...Klik tajuk tu kalau nak baca. Apapun Tahniah buat HUNNY kerana telah memiliki domain sendiri. Apa yang aku nampak ialah kesunguhan untuk berblog. Tapi, x bermakna yang xda domain x seriuskan. Bagus lah... Melangkah satu lagi tapak kehadapan.

Ben ada bagitahu siapa nak beli domain boleh pergi blog BORAK KOSONG. klik kalau nak domain yer. Aku rasa semua orang kenal bro BORAK KOSONG nie. Kalau pergi page dia nampak banner aku kat side bar blog dia. Blog Borak Kosongkan ramai pengunjung, apa salahnya kita mohon jasa baik pemilik blog BORAK KOSONG untuk letakkan muka kita kat situkan. Tapi dengan beberapa syarat yang senang dan mudah jer.. Berminat? Hubungi BORAK KOSONG.


borak kosong

Apapun, selamat maju jaya dalam berblog yer..

5 ulasan:

  1. Salam .. Thanks kerana promote....

    BalasPadam
  2. @EDDIE YUSTIN biasa jer bang. terima kasih juga untuk abang

    BalasPadam
  3. kalo pakai domain sendiri ni rasa mcm best sikit..baru la bertmbh smgt nak berblod update hari2..hehe..

    Jom Lawat Blog Bardboo

    BalasPadam
  4. salam perkenalan...
    i follow u, u follow me :)

    BalasPadam
  5. bila entah saya nak pakai domain sendiri ni..teringin jugak..
    tapi kena paham betul2 dulu la..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...