Jumaat, 28 Januari 2011

Tolong..tolong..tolong...

salam semua, aku ingin memohong maaf jika aku tidak dapat berkunjung ke blog sahabat-sahabat semua. Aku ingin membuat kunjungan balas malam ini. Memandangkan aku akan berada di hadap komputer sehingga esok pagi. Aku bebesar hati kalau ada kawan-kawan yang baca entri ini dapat tinggalkan komen di entri ini untuk aku berjalan-jalan balik ke blog kalian.

google

Sehari dua ini aku dikerahkan untuk mencari balik stamina setelah aku tinggalkan dunia senaman selama hampir 6 bulan.. Fuhh lamanya x bersenam.. kesakitan melanda seluruh urat saraf dan otot.. tulun-tulun saper boleh tolong...

Huh..nak demam pun ada... apa pun aku tetap akan berblog...

6 ulasan:

  1. jalan jalan blog saya . sekencangangin.blogspot.com

    kehadiran anda sangat d hargai :D

    BalasPadam
  2. Salam kalau dah lama x bersenam buat yg ringan2 aje dulu.. jgn berat2 punah badan beb:)

    BalasPadam
  3. kurekure say hai kt tuan blog...hehehe


    www.mamat80.blogspot.com

    BalasPadam
  4. tabik inspektor sahab! berlari2 meningkatkan stamina... meh2 singgah malam ni...

    BalasPadam
  5. me too..
    hehe

    http://kisahduniapadainsanrendah.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. memang sesuai dengan bro entri terbaru di blog
    jom layan lagu nih
    konpem la segala kekuatan akan kembali untuk bersenam
    stamina itu penting, motivasi dlm diri itu lebih penting
    kamon bro, u can do it

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...