Pengikut

Myvitrd Tanya Aku Jawab | SHAHAZRIN.COM

Sebab Myvitrd, dah tanya ... Cuba tengok nie Trafik Yang Tak Sesak | SHAHAZRIN.COM, 
Soalan Myvitrd, [ ada sumber trafik ke? dari situ.. ].. Yang nie sumber dia, aku amik dari (stats) blog aku

KLik untuk besarkan..
Myvitrd, terima kasih sebab bertanya yer.. dapat buat entri lagi dalam jurnal maya aku nie.. rasa-rasa terjawab x? Kalau nak tau macam mana trafik tu datang kat blog aku.. Tengok entri dia kat sini , ada backlink untuk aku. Jadi bila ada orang melawat blog dia. pasti ada orang akan klik Link aku.. Sebab tu dia jadi sumber trafik untuk aku, Selain Ben dan Mat Gebu.Terima kasih semua
Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen