Pengikut

Misbun Latih Safee Sali | SHAHAZRIN.COM

Baca dulu eik... 2 in 1 story..


Salam semua apa khabar. Cerita apa nie? Apa lagi sukan la. Jaguh bolasepak negara Safee Sali berhasrat nak melebarkan sayap mencari pengalaman untuk bermain diluar negara. Pasti kita ada pandangan tersendiri tentang perkara nie kan?



Kalau aku yang berada di tempat Safee Sali pening jugak dibuat nie. Antara bermain di dalam negara atau bermain diluar negara @ antara gaji lumayan atau gai yang lebih lumayan. Pengalaman pasti makin bertambah jika kita merantau. Tapi duit pun penting jugak. Korang rasa macam mana? Sukan Malaysia kini pun di landa wabak macam dunia artis yang penuh dengan gossip.

Apapun Datuk Misbun Sidek dah letak jawatan, dah banyak jasa Datuk kan?? Yang membuat onar buat tak salah jer.... Sukan Oh Sukan...

note: entri nie bukan entri tipu eik... 2 in 1... 
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen