Ahad, 30 Januari 2011

Saya Mohon Maaf | SHAHAZRIN. COM






Salam semua, di kesempatan ini saya ingin memohon maaf sekiranya saya ada melakukan kesalahan kepada saudara saudari tanpa saya sedari. Andai tiada esok untuk saya, maafkanlah saya yer..

Sebenarnya entri ini ditulis untuk saya memohon maaf  kepada kawan-kawan yang telah dan akan melangsungkan perkahwinan atau pun perjumpaan mahupun re- union.. Tugas sebagai anggota keselamatan yang perlu bertugas mengikut jadual syif amatlah membataskan pergerakan saya seharian. Tugas dan khidmat pada Negara , Agama dan Bangsa perlu diutamakan. Cuti yang diambil perlu dimanfaatkan dengan sebaiknya untuk saya meluangkan masa yang terbatas bersama keluarga saya juga keluarga mertua.

sekali lagi saya memohon maaf sekiranya kegagalan saya untuk memeriahkan majlis jemputan saudara-saudari. Sekiranya, saya ada kelapangan Insya Allah saya akan menghadiri majlis tersebut.. Sekian, terima kasih.

6 ulasan:

  1. takpa..kami fhm..utamakan yg penting dulu

    BalasPadam
  2. doa dari jauh je... dari en abang dari perbatasan.. ceewahhh...

    BalasPadam
  3. xpe, next time nye event ley g lg.. :)

    doakan adik niesz yer..
    updated entry : risau nya adik kat kaherah, ada rusuhan

    BalasPadam
  4. tak de papelah..everyone ada tugas masing-masing kan..lagipun sebagai manusia kenalah sentiasa maafkan orang lain..kita kan tak sempurna


    p/s jom komen entri terbaru blog wan..

    BalasPadam
  5. wah siap buat permohonan maaf terbuka tu.. bagus betul kau ni ye..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...