Selasa, 4 Januari 2011

Peraduan Teka Gambar [ HADIAH RM30 ] | SHAHAZRIN.COM


maaf pemenang sudah ada. ada lagi peraduan teka gambar dan hadiah klik 



Salam semua, aku nak bagi hadiah dan saguhati untuk pengunjung bertuah blog aku la. Aku nak buat peraduan teka gambar. Gambar dia ada kat bawah nie. Senang jer gambar dia ada dalam entri aku yang lepas-lepas. 
kata kunci >>> [ Entri tahun 2010 ]. 

Tapi kena patuhi syarat-syarat yang simple jer ok. Pemenang akan dikira kepada jawapan dan penyertaan paling awal. Hadiah dia wang tunai RM30 @ Topup bernilai RM30. Tarikh tamat bila aku umumkan pemenang..

Nie gambar dia

Syarat-syaratnya : 


1. Mesti Follow blog aku.Kalau menang nanti aku cek dulu. Kalau x follow jangan salahkan aku yer.

2. Buat satu entri Tajuk " Peraduan Teka Gambar" dengan header diatas

3. Bagi tahu aku "jawapan" gambar tu gambar apa dengan tajuk entri dan link dia sekali .

4. Jawapan linkan ke entri ini..dan tak payah tag saper2...

Senang.... siapa cepat dia dapat.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...