Sabtu, 4 Disember 2010

Blog oh Blog !! segmen hujung minggu ben

BEN ASHAARI

inilah segmen yang BEN buat... aku nak join...
nak join klik [ sini
  • Usia anda berblog .. 

    dalam 6 bulan gitu...


  • Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog 

    takda siapa pun, minat yang utama. aku dah rasa penat duduk depan pc 6-7 jam sehari melayan facebook. Aku rasa aku perlukan sesuatu dalam dunia maya yang boleh memuaskan aku, blog la..

  • Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog 

    macam diari maya gitu,

  • Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..
    Inspirasi aku ada dimana-mana. yang paling utama sahabat-sahabat blogger.

  • Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT 

    - blog nie macam jurnal, jurnal maya.

  • Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ? 
    - blog, kemana pun aku kan pikir pasal blog. Sampai aku mimpikan blog aku bila tidur. Aku mimpi aku taip entri untuk blog. kadang-kadang idea tu datang bila aku tidur.. percaya tak? betul la...
    wife aku cakap.. "abg nie macam dah obses dengan blog" heheheh..
    tu la minat.. tapi minat aku nie takkan la nak aku ketepikan tangunggjawab yang lain kan? Insya Allah.... Yang wajib takkan kita tinggalkan .. betul tak?

3 ulasan:

  1. sampai mimpikan bl0g ?? haha. tuu lah penangan bl0g. hee. keep on bl0gging. jemput dtg ke bl0g atul :)

    BalasPadam
  2. hebat tol ni, mimpikan blog..hehehe

    BalasPadam
  3. salam blogger...tambah kenalan disini...nuffy kick.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...