Jumaat, 3 Disember 2010

Aku ini WAKIL RAKYAT , okeh !

BEN ASHAARI

Aku ini WAKIL RAKYAT , okeh !

Sebagai pengikut setia BEN aku nak join segmen terbaru dia. Kebaikan dia ialah trafik kita boleh naik. Apa tunggu lagi join la.. Sebagai memenuhi syarat -syarat yang telah ditetapkan..
Sebagai wakil rakyat ingin sekali saya formal menjawab soalan yang telah di ajukan.

Tempat pemastautin anda ..
- Equine Park, Seri Kembangan Selangor.

Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda .
- Kesesakan lalu lintas
.
Apakah perubahan yang akan anda buat di situ ..
- Pengundi akan diutamakan. segala permasalahan akan diatasi.
- Jalan yang sesak akan dilebarkan. Jika perlu saya akan suruh Kementerian buat Flyover.

Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ ..
- Turun padang.

Janji manis' anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang ...
- KALAU ADA MASALAH DATANG JUMPA SAYA. SAYA AKAN CUBA SELESAIKAN INSYALLAH.
-KALAU NAK BUAT KATIVITI JANGAN SENGAN MINTAK BATUAN KEWANGAN DARI SAYA, INSYALLAH SAYA AKAN BANTU, DENGAN SYARAT " BUAT LA SURAT RASMI SATU" BARU LAH FORMAL SIKIT.



NOTE : KLIK BAWAH NIE UNTUK KE SEGMAN BERKAITAN

http://www.benashaari.com/2010/12/segmen-aku-ini-wakil-rakyat-okeh.html

5 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...