Khamis, 2 Disember 2010

Amalan dan Doa

Salam semua,

aku cuma nak share entri ringkas jer.. Doa nabi Yunus Ditelan Ikan Nun. Banyak Fadhilatnya, aku suruh isteri aku amalkan semasa mengandung dan yang paling penting semasa hendak melahirkan, senang cakap masa meneran tu baca, semasa melahirkan anak yang pertama isteri aku tak pernah berhenti dari membaca doa ini, yang paling istimewa, aku pun baca dan turut meneran, hehehe... Doktor yang bakal menyambut kelahiran anak aku juga turut sama membaca doa ini. Alhamdulillah semua selamat....

nie doanya :

Lailahaillah anta subhanaka ini kuntum minazzalimin
"Tidak ada Tuhan yang benar di sembah hanya Engkau ya Alalh, mahasuci Engkau aku adalah orang yang membuat zalim atas diriku."

This entry was posted in

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...