Jumaat, 26 November 2010

Aku belum puas...

salam semua...






Apa khabar, dah macam kelawar pun ada aku nie. Malam -malam baru aktif nak berblog. Bukan apa, nie jer masa yang aku ada dan berkesempatan.

Aku nak ceritakan yang aku nie belum puas dengan keadaan blog aku nie. Susun atur, template macam ada yang kurang jer dimata aku. Dah puas nak tukar tapi belum ada yang berkenan dihati. Tapi aku fikirkan warna putih adalah warna terbaik dan senang untuk dilihat jika kita menggunakan bentuk penulisan yang colourful.

Sebab bila aku nak tukar colour yang bold dengan warna gelap hilang pulak tulisan tu. Buat masa ni aku berpuas hati dengan yang ada sekarang. terang sikit nak tengok thumbnail kawan-kawan yang  follow blog nie.

Apa pun aku sedia terima komen dan pandangan dari kawan-kawan semua untuk kebaikan aku dan kita bersama.

4 ulasan:

  1. huhuhuhu..cian die yerr...xper..nampak suci, fair and lovely jerr :)

    BalasPadam
  2. salam shah..klu nak mudah tempah kat org yang buat LM punya..eija design ,yang sponsor hadiah GA LM tu..harga 20-40 hengget.

    BalasPadam
  3. oke2..nmpk suci..cume terlalu kosong sgt la..hihi (just pendapat)

    BalasPadam
  4. boleh je kalau guna back ground berwarna shah.. tapi kene pandai main tone warna.. light lawankan dengan yang contrast... kene saba la... guna teknik cuba jaya...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...