Ahad, 28 November 2010

Tutorial l Bloglist Update.

Ihsan : Google

Salam semua..

Follow... per yang follow nie.. Follow - follow dah.. Tapi kita mungkin lupa sesuatu kot.
Aku memang suka follow orang, dan tak kisah pun kalau orang nak follow balik ker tak. Walaupun follower nie penting bagi aku tapi takkan aku nak paksa  blogger semua nak follow kan?

Hah!!! Jangan lupa follow, iskh..iskh.. iskh..  tak baik la..  Apapun aku nak tanya, dah followkan? pas tu nak buat apa? Suka untuk aku memperingatkan kepada kawan-kawan blogger semua untuk aku jugak nieh.. bila dah folllow, update la blog list . Kalau lupa aku nak ingatkan, kalau nak tahu jap lagi aku bagi tahu ok.. Bukan per dengan blog list kita kan boleh tahu kawan-kawan kita dah update blog mereka. Dan kita pun boleh bagi sokongan walaupun tak komen baca pun kira ok la. Tapi kalau nak kawan kita melawat kita balik komen la eik..

Ok. Update blog list tu x semestinya lepas follow kita update. Sebelum kita nak logout blog update la eik. Terpulang pada kawan-kawan semua.Cara -caranya ialah :-

Design > Page Elements > Dekat Bloglist kita tu klik "edit"

Dia aka keluar macam nie....



lepas tu klik [ add to list ]


ok...  lepas tu klik [ blogs i'm following ]
select [all ]
dan las sekali klik [add ]
dan save....
nanti bertambah la blog list



ok... kalau ada kemuskilan atau apa-apa nak tambah bag tau k.

sekian...


5 ulasan:

  1. Oh aah la. Hehe. Eyt kenapa blog aku xde pun dalam bloglist tuh? *xaci la. ehehe. :)

    BTW nice entry bro!

    http://negative46.blogspot.com

    BalasPadam
  2. aduhai.. sebenarnya tahu nak buat tp selama ni tak terfikir nak buat. slalu tick kat add by URL

    BalasPadam
  3. hmm... maaf lambat jenguk... ni follower setia datang.. alalalala.. bucuk2... bagus entry ni... aku ade letak di timelines dulu.. tapi bile upgrade ke template baru ni aku terdelete pulak blog list tu.. ok2.. aku tarok semula la mcm ni.. thanks bagi ingatan.. tapi untuk kau.. aku selalu je jenguk2 bila2 masa...

    thetimelines ade entry baru.. dah jenguk? meh berbalas singgah...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...