Pengikut

Yang Mana Satu Idaman Kalbu

Salam SM nak tanya lah... dah boleh mengundi ker?? apa belum daftar??? erm.. kenapa tu eik..
owh..... masih belum pasti nak pilih yang mana eik.. pikir dan pilih la eik..

Macam nie lah... apa yang kita ada sekarang sudah memuaskan hati kita ker belum? rasa banyak sangat ker kekurangan yang kita ada sekarang..Jadi pilih la...yang boleh memberi kebaikan kepada kita..

ada yang cakap kita vote tapi bukan kita dapat apa-ap pun.. betul ker?
SM rasalah apa yang kita pilih sekarang akan mencorakkan apa yang akan ada pada masa depan... mungkin kita tak dapat apa-apa sekarang... tapi anak-anak kita... cucu cicit kita macam mana.. ?

Undi adalah rahsia, terserah anda untuk membuat keputusan...

Dulu Arwah Tokayah SM pernah disuruh oleh pakcik SM untuk ubah haluan untuk satu pilihanraya Umum
jawapan TokAyah SM.."aku, kalau aku mati hidup semula 2 -3 kali pun aku tetap dengan parti aku, aku taj mau khianat bangsa aku"

Pilih la.. ok Pilih dunia ker akhirat... terpulang pada anak ..
nasib anak cucu kita terletak pada ' X ' anda...

   

 

note : SM diarahkan jadi ahli berkecuali sampai pencen....
Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen