Pengikut

Kencing Berdiri

Salam semua,

Saya rasa macam nak demam la, bukan sebab tak sihat. Bila broadband buat hal tak boleh nak tengok blog. Nak Update lagi lah, kena tunggu datang opis macam nie baru boleh update. Malam tadi masa tidur boleh mimpi update blog. Fuhh.. Ketagih nak update nie. Semalam saya tidur awal sebab nak bawa anak ke klinik untuk temujanji di klinik kerajaan.

Semasa sedang sibuk melayan Kakak Anak yang 1st, adalah sorang budak lelaki dalam umur 3-4 tahun, bangsa  dia aku malas nak bagi tahu, Buka seluar pas tu.. dengan selamba kencing dalam longkang klinik. Uiks.. mana mak bapak dia nie, asal selamba jer nie. toilet kan ada. Nak ditegur nanti..erm.. paham-paham jer la...


Iskh3...  tak senonoh betul, macam mana la mak ayah dia didik anak dia nie. Kalau dah tak tahan sangat pun cari la tempat tersorok sikit.. Nie tempat terbuka, ramai orang pulak tu.. Kalau difikirkan patut ker budak tu buat macam tu????
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen