Jumaat, 26 November 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

image
klik gambar untu ke entri BEN

5 BUAH BLOG YANG SAYA SUKA SANGAT MASUK DAN  BACA

  • Zul kawan yang baik.
  • Sebab dia peminat no 1 blog saya.hehehe
  • Saper tak kenal Mat Gebu mesti pergi blog dia. 
  • Banyak resepi tu.
  • LM memamg blogger yang peramah
  • Kalau lawat blog dia mesti dia bagi feedback
  • Blog nie memang best.
  • Banyak gambar-gambar yang menarik
  • Walaupun no 5.  BA is the best.
  • Kagum dengan kesungguhan berblog BA, sampai sekarang tak bileh ikut g cara dia berblog
dan saya mengetahui segmen ini dari blog BA sendiri, memang dah jadi rutin untuk membelek entri ben yang berguna terutama tentang dunia blog.
Yang tak tersenarai jangan kicek hati yer.. kalau boleh nak listkan 10 tapi syarat dia macam tu..
nak tahu lebih lanjut sila klik sini

5 ulasan:

  1. i sedang menangus keharuan sekarang ni... oohhh dunia... lihat lahhhh... hahaha.. ade-ade je la SM ni... thanks... so much.. timelines ade entry baru tu... dah bace?...

    BalasPadam
  2. Salam....Thanks jadi pembaca borakkosong

    BalasPadam
  3. saya suka baca semua blog.. sebab tu tak join.. hahahaha...

    BalasPadam
  4. wah
    tahniah pd mereka!!!
    besh sgt2!!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...