Isnin, 29 November 2010

5 ulasan:

  1. semua ada mengikut situasi dan keadaan.. takkan org buat kita sedih nak cakap terima kasih lak.. & org bagi kita hepi.. nak cakap i'm sorry lak.. kan???

    BalasPadam
  2. iyer tak yer.... tapi ada oarang suka buat salah.. n suka mintak maaf..

    BalasPadam
  3. saya tak malu tuk ckp saya sayang awak, saya mintak maaf, terima kasih, saya tak ok tolong bantu saya, saya tidak mahu..

    BalasPadam
  4. Hmm... Bak kata lekat lekit, semua ikut keadaan. Tapi ada juga yang suka sangat guna "I'm sorry" untuk mengelak dari sesuatu atau malas untuk merumitkan keadaan. Tanya A dia jawab "I'm sorry", tanya B, dia jawab "I'm sorry" gak. Tanya Z lagilah, "I'm sorry" sampai ke sudah huhu...

    Asal simbol atau kata-kata yang kita guna tu sesuai, mesej pun sampai, xde masalah rasanya :D

    BalasPadam
  5. sama macam zulfikar... sebab tu aku keluar entry pasal hak+ego vs tolerate.... hmmm...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...