Pengikut

MAHA 2010

Salam semua.

Aku nak kongsi perjalanan aku pergi MAHA 2010, Ahad minggu lepas adalah satu tarikh yang memang tak sesuai Untuk ke MAHA. Sebab apa tak sesuai? Korang tengok nie ( tapi dah lepas pun.. )

Trafik Jem
Mungkin atas  faktor Hari minggu dan Sua Rasa, semua orang berkunjung termasuk bas-bas yang datang seluruh tanah air dari semenanjung, Pelancong Asing pun ada. Pintu 1 ditutup dan terpaksa la redah jem sejam untuk masuk ikut pintu 2.

Ok, bila dah masuk MAHA kene jalan kaki atau pilih untuk naik tram. Macam gambar kat atas. Parking RM3.

Sebenarnya aku datang nak tengok nie..Apa eik?


bunga????

orkid la...

Jauh juga la menapak.... sampai jer dewan pameran, aku nampak nie

orang yang kepenatan lepas berjalan... kesian..
nasihat aku naik tram..

Antara yang sempat di Candid sebelum beteri habis..




Yang paling best nie ha...
Food Court



 Harga makanan??? Ok la... Tak murah... Tak Mahal... 
Air Tebu RM 1.50

Nak datang kalau hari bekerja tu mungkin ok kot... 
Sehari dua lagi aku nak g lagi la...
Nak beli Orkid..









Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen