Pengikut

Pelakon Lelaki Terbaik Anugerah Skrin 2010 (DRAMA)

terbaik....

ada ker ketegori nie?

Dah lama aku nak post Entri nie.. Siapa eik.. Tapi aku nak umumkan pemenangnya ialah FAUZI NAWAWI.


Melalui pemerhatian aku dengan dua drama pencalonan Anugerah tu Fauzi memang telah menjalankan peranannya dengan baik.Memang awal untuk akau membuat keputusan nie. Aku tahu mash terlalu awal untuk aku membuat kesimpulan, memandangkan masih lagi ada drama yang belum di ulang tayang semula. Kepada peminat Fauzi mesti korang setujukan? Yang tak minat nak buat maam mana... Aku pun takda la minat sangat, tapi hasil seni yang di tonjolkan Fauzi memang memuaskan dalam drama tersebut.

Melalui dua drama yang dilakon kan iaitu 

"TAUBAT NASUHA"


"SEBELUM AKHIRAT"



Drama in penuh dengan masej yang baik untuk penonton. Fauzi pula Menjalankan peranan yang baik dalam lakonan..
Kalau nak tengok cuba pergi ke http://www.tonton.com.my/


Previous
Next Post »