Ahad, 14 November 2010

Cara aku berblog V

Rujuk Cara aku berblog III


nie yang malam kelmarin

lepas tu 


yang pagi tadi..
dan seterusnya dengan blogwalking dan beberapa entri seperti 







memandangkan aku nie tiada peminat sangat
nie lah hasilnya .... 
bukan nak menunjuk pun.. cuma nak kongsi n bagi semangat kat kawan blogger yang baru macam aku nie..
statistik yang nie pun memang tak patut dibanggakan pun

apa yang penting ialah blokwalking..
komen entri kawan kita tu. supaya kita boleh dijejaki.

untuk pengetahuan semua... hari nie aku blokwalking tanpa chatbox.
atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan..

so, untuk mendapatkan sesuatu kita kena usaha...orang cakap usaha tangga kejayaan..
selamat berblog...

~enjoy~



4 ulasan:

  1. betul tuh, yg penting kena support kawan2
    rasanya, blogwalking adalah jalan cepat nk dpt trafik, tetapi utk jangka pendek
    sbb klu tak buat, konpem turun merudum

    sekadar berkongsi pengalaman sendiri
    utk langkah yg selamat, baik jaga penulisan dlm blog
    selitkan fakta walaupun sedikit dlm setiap entri
    penting untuk jangka panjang, SEO

    BalasPadam
  2. ♥ Princess ♥ ok
    penaberkala tq

    erk.. ben...

    baik bos..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...