Khamis, 11 November 2010

Memperkenalan Blogger tut.....

Ini lah blogger yang aku maksudkan..  Blog dia namanya "HIDUP ITU INDAH".
Blog ini juga terpilih untuk di post di entri Ben Ashaari. Entri dia

Siapa punya blog ni ha ???




Kenapa aku pilih blog nie?

1. Kat mana aku pergi untuk follow mesti ada muka dia (kalau korang perasan la).
aku tunjukkan gambar profile bila dia jadi follower. (kat bawah tu)
2. Seorang peramah, tinggalkan sebarang komen atau link. mesti dia balas.
3. Blog yang dia follow dalam kiraan rambang aku hampir 850++
4. Yang paling best nie ha :
Location: Doha : Qatar
Jauh tu.....
5. Entri2 dia pun bagus..

lydia miza

yang nie gambar profile dia..

 My Photo

Kenali 



Lydia Miza(Aidyl Azim)


  • Beliau adalah ummi kepada 3 orang cahaya mata yang comel.
  • Simple namun teliti dalam melakukan setiap urusan dan penilaian.
  • Peminat warna pink
link dia kat sini 

 note: nanti aku cuba perkenalkan blogger lain plak.. dengan tajuk "Memperkenalan Blogger tut....."






9 ulasan:

  1. haha..stuju..akak LM selalu ada dimana2 dan ramah..kan?hihi suka...

    BalasPadam
  2. Bagus betul ada blogger yang sudi initiate dan proceed dgn aktiviti suai mesra cenggini..barulah blogger baru terasa diri diterima..:)

    Moga usaha murni ini hangatnya berkekalan hingga ke suatu detik yang ditentukan olehNya..

    BalasPadam
  3. pergh fames gle sis nie!tahniah2!hihi

    BalasPadam
  4. kita br ja singgah dari blog dia..memang best..

    BalasPadam
  5. Fuhhh gigil saya...semalam Mr Ben...Awal Pagi anda pula..apa2 pun terima kasih atas entri yang menyokong saya ni.Keep in touch sahabat.moga kita saling berhubung dalam dunia blogging yg indah ini.

    BalasPadam
  6. haha... LM.. bagus2..

    bila nak terjah naj pulak?

    alalala~

    tetttt!

    tak layak.


    KBSM.. ada tak KBSR.. nak cari..kah kah.

    BalasPadam
  7. mmg peramah org nyer, muka pown lembutttt jer :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...