Jumaat, 12 November 2010

Antara Yang Tersirat.

Malam nie kene tidur awal sikit dari biasa, sebab besok kerja pagi. Orang kerja shift macam nie la. Kena bangun awal takut lewat macam minggu lepas.

Anyway di kesempatan ini nak ucapkan tahniah pada LM sebab jadi pengomen yang ke 30000 BA. Tadi aku ada join contest BEN . Memang banyak kebaikan bila kita sertai contest mcam nie. Antara kebaikan dia dapat banyak trafik. Menang atau kalah tak penting, yang penting semangat berblog tu yang penting.

Walaumacam mana pun kita ada cara dan strategi kita sendiri dalam berblog nie. dan itu adalah cara kita, belajar dari kesilapan.. belajar dari orang lain ... dan banyak lagi cara nak belajar untuk tingkatkan trafikkan?? Usaha tanpa mengenal erti jemu kalau anda betul-betul minat. Kalau suka-suka pun takpa... itu hak anda.

Sebelum tido tengok statistik... ada peningkatan x??? kalau takda cuba fikirkan sesuatu untuk blog kita ok..

~enjoy~

2 ulasan:

  1. Sat encik SS, bule tak ceghita kat saya..cmne nak check traffic tu..kat mane?

    maaplaa ye..ambe budok baghu bertatih..:P

    Anyway..gud luck for the contest..saya pn joint gak..saje sesuka..1st time kan..mestilah excited tak hengat punye!:)http://sufeenan.blogspot.com/2010/11/cerita-kreatif.html

    BalasPadam
  2. Shah..shah...dh dpt dh..sukeee...sukee..!
    Kat alexa..:) tq anyway for the infos!

    Ambe nak beradu dulu..nite nite!

    p/s: nnt buatlah entri about the winner of the creative story ye..maklumlaa bila sy on balik kt blog mesia dh dinihari..jauhla ketinggalan eurostar..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...