Sabtu, 13 November 2010

Apa ko ingat ko bagus sangat!!!

Apa yang bagus dan tak bagus nie... hahaha... sajer jer nak sergah blogger yang sedang blogwalking, sedang berusaha untuk menambahkan trafik.

Selain dengan tujuan untuk menambahkan ilmu pengetahuan, kita boleh tambah kenalan baru. Aku memang suka cakap menda yang sama banyak kali. Biar kita sama-sama ingat.

Untuk kawan-kawan yang baru macam saya, jangan lupa untuk rajinkan diri cari tips macam mana nak berjaya dalam blog dengan blogger-blogger  lama yang succes.Cuba bertanya apa yang patut dan tak patut kita buat bila berblog. Kalau mereka-mereka tu tak jawab, jangan marah.. mungkin diaorang sibuk kot.

Gunakanlah kelebihan yang ada didalam laman maya nie untuk promosikan entri baru kita. mcm FB, Twitter, Innit Nuffnang dsb... Dalam FB misalnya, kan banyak page kelab Blogger yang ada post la entri kat situ.. Macam Kelab Blogger atau pun Gerila Penulisan Kreatif kalau tak jumpa kat page atas entri kat blog aku nie ada Page Medan Bekarya. klik jer kat situ. nanti jumpa la tempat nak postkan entri baru kita.

note : Nanti aku  kongsi apa yang aku buat hari nie untuk mantopkan trafik blog KBSM.

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...